پروانه رسمی انتشار پایگاه خبری همزیستی نیوز به موجب ماده 13قانون مطبوعات مصوب 28/12/1364مجلس شورای اسلامی به نشانی www.hamzistinews.ir درتاریخ  13 / 2 / 1395 به شماره ثبت 77594 با زمینه اجتماعی و فرهنگی به زبان فارسی به نام آقای تاج محمد کاظمی صادر شد.

 تاج محمد کاظمی متولد و بزرگ شده شهر آق قلا از توابع استان گلستان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات اجتماعی حدود سه دهه در عرصه رسانه های بزرگ کشور شامل روزنامه های اطلاعات و کیهان و همچنین خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به عنوان خبرنگار، گزارشگر، تحلیل گر سیاسی و دبیر خبر فعالیت داشته است.

انتشار هفته نامه همزیستی از سال 1380 تاکنون در استان گلستان و تدریس دروس روزنامه نگاری برای خبرنگاران استان های سراسر کشور در قالب دوره های آموزشی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1385 نیز از دیگر فعالیت های رسانه ای آقای تاج محمد کاظمی بشمار می رود.

راه اندازی سایت همزیستی نیوز در واقع ادامه پروژه ای است که افزون بر 15سال پیش با تاسیس هفته نامه همزیستی در استان گلستان کلید زده شد و همانطور که در سرمقاله اولین پیش شماره این نشریه به تاریخ 16آبان 1380 تحت عنوان "منشور همزیستی" نوشته شد هدف از انتشار همزیستی در استان گلستان کمک به ایجاد فضای دوستی، همدلی، همکاری و همزیستی مسالمت آمیز در جامعه متکثر این استان بود.

امروز همزیستی بعد از 15سال فعالیت در عرصه روزنامه نگاری مکتوب و عبور از همه تحولات و تلاطمات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی این دوران، قدم به عرصه روزنامه نگاری مجازی می گذارد تا در کنار انتشار نشریه مکتوب البته با رویکرد و شرایط متفاوت از گذشته، پایگاه خبری خود را نیز با عنوان همزیستی نیوز در فضای مجازی منتشر نماید.

صاحب امتیاز و مدیرمسئول این دو رسانه با داشتن  تجارب و سوابق حرفه ای حداقل سه دهه در عرصه رسانه های بزرگ مکتوب و مجازی کشور در آغاز فعالیت رسمی پایگاه خبری همزیستی نیوز موارد ذیل را به عنوان چراغ راه آینده این پایگاه اعلام می کند:

  • همانطور که ازعنوان این پایگاه خبری بر می آید، کمک به ایجاد فضای دوستی، همکاری، همدلی، همزیستی مسالمت آمیز و تحمل آراء و عقاید یکدیگر اصلی ترین و مهم ترین هدف این رسانه در جامعه مخاطبین محلی، استانی، ملی و حتی فراملی خود خواهد بود.
  • اصلی که این رسانه به آن همیشه پایبند خواهد بود، اصل اخلاق خواهد بود، به این معنی که هرگز اجازه نخواهد داد کوچک ترین خدشه ای در این سایت به اصل بنیادین و جهان شمول اخلاق وارد شود. احترام به قانون و احترام به باورها، کرامت و حقوق همه مردم، فارغ از هرگونه تفاوت های نژادی، قومیتی و عقیدتی از جمله مصادیق این اصل خواهد بود.
  • ترویج تعصب، خشونت و جنگ درهر شکل و قالب و با هرگونه توجیه در این رسانه جایی نخواهد داشت، داشتن عقیده خاص، گرایش به یک راه و روش سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و تعلق به یک نژاد، ملیت، قومیت و جنسیت و دفاع از اصالت هریک از اینها از حقوق اولیه ما انسان هاست، منوط به اینکه این حقوق را برای دیگران نیز قائل شویم و اجازه دهیم آنها نیز در شرایط مساوی با ما از حقوق خودشان دفاع کنند.
  • چرخه محتوا و فرم این سایت بر محور درست نویسی، رعایت اصول خبرنویسی و بخصوص معتبر بودن منبع خبر خواهد چرخید، به این معنی که هرخبری صرفا بخاطر جذاب بودن سوژه در این سایت درج نخواهد شد مگر اینکه موارد مذکور در آن رعایت شده باشد.
  • منابع تامین مطالب این سایت غیراز مطبوعات، خبرگزاری ها و سایت های معتبر و تولید تحریریه سایت، مطالب ارسالی از سوی همه کسانی خواهد بود که همزیستی نیوز را لایق میزبانی تراوشات فکری و تخصصی خودشان دانسته و آن را در ایفای رسالتش با توجه به موارد فوق الذکر، یاری خواهند کرد.     

 

صاحب امتیاز و مدیر مسئول: تاج محمد کاظمی

زمینه فعالیت: اجتماعی و فرهنگی

تلفن: 09113715793

دیدگاه‌ها  

+4 #3 سیامک قنبری 1396-03-12 19:37
عالیه .جناب اقای مهندس کاظمی ان شاالله همیشه خوب و خوش و سلامت باشین با آرزوی موفقیت و بهترین ها
نقل قول کردن
+8 #2 محمد 1395-04-03 21:52
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
خیلی خرسند و خوشحال شدم از راه اندازی این پایگاه،و از اینکه می
بینم هر روز پرانرژی تر از دیروز و همینطور جوانتر از قبل در عرصه
اطلاع رسانی ، مطبوعات و ... هنرمندانه فعالیت و تلاش مینمایید بر خود
می بالم...
ارادتمند - بلبلی
نقل قول کردن
+4 #1 عبدالحمید کردبچه 1395-03-31 20:51
مبارک است، آرزوی موفقیت و بهروزی دوست عزیز
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار