b_300_300_16777215_00_images_998_turkey.crona.jpg

همزیستی نیوز - رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه روز سه‌شنبه اعلام کرد که دولتش اقدامات سختگیرانه‌تری را برای مقابله با شمار رو به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به اجرا خواهد گذاشت. از جملۀ این تدابیر، وضع محدودیتهای رفت و آمد در تعطیلات آخر هفته در سراسر کشور است.

به گزارش یورونیوز اردوغان در پایان نشست دولت، مقابل خبرنگاران گفت: «آخر هفته‌ها محدودیت‌های رفت و آمد به اجرا گذاشته خواهد شد؛ آنهم به شیوه‌ای که کار شبکه‌های تامین و توزیع محصولات ضروری در کشور مختل نشود.»

 
  او افزود مدارس همچنان تعطیل خواهند ماند و آموزش آنلاین تا پایان سال ادامه خواهد داشت. رستوران‌ها و کافه‌ها نیز هیچ مشتری را در محل نمی‌پذیرند و فعالیتشان صرفا به تحویل در محل خلاصه می‌شود.

فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه یک روز پیش از این اعلام کرده بود که هیأت‌های علمی مشاور دولت ترکیه خواستار آن شده‌اند که تدابیر سختگیرانه‌ای از سوی دولت برای مقابله با شیوع بیشتر کرونا به اجرا گذاشته شود.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در میان جمعیت ۸۴ میلیون نفری ترکیه تا پایان روز سه‌شنبه به بیش از ۴۲۱ هزار و ۴۰۰ نفر و شمار قربانیان آن به بیش از ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر رسید.

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار