b_300_300_16777215_00_images_993_shadmehr.jpg

همزیستی نیوز - نماینده منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس یازدهم گفت: من از رییس جمهوری محترم درخواست می کنم که توزیع سهام عدالت را به سایر اقشار حائز شرایط جامعه که به هر دلیلی موفق به گرفتن این سهام نشدند، تعمیم بدهد و این طرح بزرگ جمهوری اسلامی ایران را که برای برقراری عدالت اقتصادی در کشور اجرا شده است، تکمیل نماید.

دکتر امانقلیچ شادمهر روز دوشنبه در گفت و گو با همزیستی نیوز افزود: همانطور که از عنوان سهام عدالت برمی آید قانون مربوط به آن با هدف توزیع عادلانه ثروت دولت بین قشرها مختلف جامعه ایران وضع شده است و دلیلی ندارد که عده قابل توجهی از این مردم از مزایای آن محروم بمانند.

وی با انتقاد از نمایندگان وقت مجلس و مجریان در دولت وقت که در اجرای این طرح بزرگ ملی در عمل مرتکب تبعیض در میان مردم شدند، تصریح کرد: چگونه است که رییس جمهوری وقت در بحث توزیع یارانه نقدی مدعی اجرای عدالت در بین کل مردم ایران شد ولی در توزیع سهام عدالت که اتفاقا عنوانش نیز واژه عدالت را یدک  می کشد، وقتی عدالت به حاشیه رانده شد ایشان اعتراضی نکردند.

شادمهر گفت: متاسفانه در هنگام آغاز ثبت نام برای توزیع سهام عدالت با انتخاب اقشار خاص و همچنین با تعیین شرایط خاص بخش عظیمی از مردم از دسترسی به حقوق قانونی خودشان محروم ماندند که این تعداد امروز با اذعان مسئولان این طرح افزون بر 30 میلیون نفر می شود.

نماینده منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس یازدهم دفاع از حقوق قانونی این افراد را از اولین اقدامات خود در این مجلس عنوان کرد و افزود: بطور قطع همکاران عزیز من در مجلس یازدهم نیز با بنده در این حرکت همراهی خواهند کرد تا دولت که تا به امروز برای ثبت نام جاماندگان سهام عدالت اقدامی نکرده است، برای جبران این کاستی دست بکار شود و اگر مانع قانونی دارد با آوردن لایحه ای به مجلس هرچه زودتراین خواسته برحق بخش عظیمی از مردم عزیز کشورمان را محقق سازد.

دکتر امانقلیچ شادمهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال 1398 از حوزه انتخابیه گنبدکاووس و داشلی برون در استان گلستان با کسب بیشترین رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز  7 خرداد 1399 رسما گشایش می بیابد.

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار