b_300_300_16777215_00_images_954_ghods.jpg

همزیستی نیوز - رییس جمهور ی با قدردانی از حضور پرشور و شکوهمند ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد: امروز پیام ملت ایران این است که در کنار مظلومین عالم و مردم مظلوم فلسطین قرار دارد و ملت فلسطین تنها نیست.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین  حسن روحانی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از آرمان های ملت ها و از جمله مردم مسلمان، زندگی در فضایی توام با آرامش و امنیت است، اظهارداشت: ملت مسلمان و مظلوم فلسطین 70 سال است که از وطن اصلی خود دور مانده اند و اشغالگرانی سرزمین فلسطین را به اشغال خود در آورده اند که به هیچ یک از قوانین بین المللی و اصول انسانی پایبند نیستند.

رییس جمهوری، رژیم صهیونیستی را از پایگاه های استکبار جهانی و آمریکا در منطقه برشمرد و تاکید کرد: به طور طبیعی هر کشوری و ملتی که با این پایگاه مبارزه کرده و بخواهد مردم مسلمان منطقه دارای آزادی، ثبات و امنیت باشند،‌ خوشایند استکبار جهانی نیست.

روحانی گفت: امروز توطئه تفرقه در دنیای اسلام، حضور گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه و خط سازش، در مسیر آرمان آزادی فلسطین فاصله ایجاد کرده است و برای رسیدن به مسیر اصلی، راهی جز وحدت مسلمانان، دفاع از خط مقاومت و جهاد و مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: بی تردید در سایه ایستادگی و مقاومت، قطعا مسلمانان به پیروزی نهایی دست خواهند یافت.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار