b_300_300_16777215_00_images_0105_isar.jpg

همزیستی نیوز - تعدادی از ایثارگران شرکتی مخابرات مقابل ساختمان یکی از سهامداران تجمع کردند.

به گزارش ایلنا،  تعدادی از ایثارگران شرکتی مخابرات از استان‌های مختلف به تهران آمدند و مقابل ساختمان یکی از سهامداران در خیابان ساعی تجمع کردند. این عده با بیان اینکه تبدیل وضعیت ما جزو الزامات قانون بودجه سال قبل بود اما مخابرات به قانون تمکین نکرد، می‌گویند: در بسیاری از نهادها، تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی کلید خورده و مراحلی را پشت سر گذاشته اما در مخابرات به دلیل مخالفت یکی از سهامداران، کار متوقف مانده است.

ایثارگران مخابرات، خواستار حذف پیمانکاران و انعقاد قرارداد مستقیم با مخابرات هستند. آنها می‌گویند همه راه‌های مطالبه‌گری را طی کردیم، بارها نامه‌نگاری و رایزنی کردیم اما نتیجه نداشت لذا تصمیم گرفتیم به تهران بیاییم و حقوق خود را مطالبه کنیم.

به گزارش ایلنا بیست و پنجم مرداد ماه جاری ایثارگران شرکتی مخابرات در اعتراض به عدم تبدیل وضعیت مقابل ساختمان کنسرسیوم اعتماد مبین تجمع کردند. در این تجمع مسالمت آمیز صنفی برخورد مناسبی با ایثارگران وخانواده های شهدا صورت نگرفت.  

همچنین به نقل از سایت «اخبار ایثار» عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی برخورد با تجمع صنفی ایثارگران شرکت مخابرات برای تبدیل وضعیت را محکوم کرد.

سید ناصر حسینی پور گفت: بعد از گذشت 17 ماه از تصویب قانون تبدیل وضعیت ایثارگران هنوز هیچ اقدامی در جهت اقامه قانون در شرکت مذکور صورت نگرفته است و براساس ترک فعل و ترک کار این قضیه باید پیگیری شود.

 

   

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار