b_300_300_16777215_00_images_9812_fazel.jpg

همزیستی نیوز - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: باوجود اینکه بارها اعلام کردیم مردم از حضور در اجتماعات پرهیز کنند ولی شاهدیم برخی‌ها به این موضوع اصلاً توجه نمی‌کنند و در تفرجگاه‌ها، بازار و مراسمات حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش ایسنا عبدالرضا فاضل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود اینکه ویروس کرونا درصد مرگ‌ومیر پایینی دارد اما قدرت سرایت آن بسیار بالاست. مهم‌ترین راه قطع زنجیره این بیماری، حضور مردم در خانه و پرهیز از حضور در اجتماعات است.

وی با انتقاد از رعایت نکردن برخی مردم به این موضوع، افزود: در آخر هفته گذشته با توجه به آفتابی بودن هوا، تفرجگاه‌ها در شهرهای مختلف استان مملو از جمعیت بود که این امر در گسترش بیماری تأثیر زیادی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: در بازدیدی که از یکی از شهرهای استان داشتم شاهد بودم که بازار خیلی شلوغ بود و حتی جا برای راه رفتن نبود. مراسمات عزا هم هنوز در شهرها برگزار می‌شود.

فاضل با تأکید بر اینکه مردم باید نسبت به این بیماری حساس باشند و آن را جدی بگیرند، گفت: از مردم استان تقاضا داریم به توصیه‌های بهداشتی توجه داشته باشند تا بتوانیم این بیماری را شکست دهیم.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار