b_300_300_16777215_00_images_986_ranjbar.jpeg

همزیستی نیوز - نایب رییس هیات بسکتبال بانوان قشم از فعالیت افزون بر 80نفر بازیکن در رده های میکرو، مینی، نونهال، نوجوان و بزرگسال تحت پوشش این هیات در این شهرستان خبر داد.

محفوظه رنجبر در گفت و گو با همزیستی نیوز گفت: این بازیکنان در سه سالن ورزشی قشم شامل «حجاب»، «شهدای خلیج فارس» و «شهید تندگویان» به تمرین و برگزاری مسابقات اقدام می کنند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان قشم با اشاره به اینکه سه نفر کارت مربیگری و سه نفر هم کارت داوری در بسکتبال بانوان قشم دارند از حضور فعال و پرشمار بانوان قشم در تیم های استانی و شرکت آنها در مسابقات مختلف استانی و ملی خبر داد و گفت: سه نفر ازاین افراد به عنوان عضو تیم بسکتبال بانوان استان هرمزگان در مسابقات لیگ دسته یک و امید کشوری حضور دارند.

به گفته وی در سوپرلیگ بسکتبال بانوان کشوری نیز سه بسکتبالیست و در لیگ نونهالان کشوری هم یک دختر بسکتبالیست از قشم حضور دارند و یک نفر نیز از قشم به اردوی تیم ملی بسکتبال نونهالان دختر دعوت شده است.

رنجبر درباره مقام هایی که بانوان بسکتبالیست قشم در مسابقات استانی به دست آورده اند هم گفت: تیم بسکتبال بانوان قشم در سال 1393قهرمان لیگ برتر بسکتبال بانوان استان هرمزگان شد و در سال 1395نیز به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت.

وی از کسب مقام های دوم و سوم توسط دختران قشم در مسابقات مینی بسکتبال جام رمضان امسال در استان هرمزگان نیز به عنوان یکی دیگر از موفقیت های بسکتبال بانوان این شهرستان نام برد.   

محفوظه رنجبر افزون بر 20سال در عرصه بسکتبال بانوان قشم فعال بوده و از سال 1381نیز کار مربیگری را در این رشته آغاز کرده است. وی که  از سال 1393همکاری خود را با باشگاه استقلال قشم شروع کرده و امسال نیز به صورت مستقل در تدارک تشکیل یک تیم بسکتبال بانوان در قشم است، دارای کارت مربیگری درجه 2و کارت داوری درجه 3 در رشته بسکتبال است.

 

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار