b_300_300_16777215_00_images_025_AGH.jpg

همزیستی نیوز- اعضای کمیته استانی مسئولیت اجتماعی و مشارکت طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در شهرستان آق قلا معرفی شدند.

به گزارش همزیستی نیوز مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان مشخصات اعضای این کمیته را به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آق قلا  ابلاغ کرد.

براساس این گزارش حمید سلامتی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان در این ابلاغیه، جلال آرخی، بهرام محمد کسه ئی و عظیم بردی حسن قاسمی را به عنوان اعضای کمیته استانی مسئولیت اجتماعی و مشارکت طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در شهرستان آق قلا  معرفی کرد.

متن این ابلاغیه به شرح ذیل است:

با توجه به تغییرات اقلیم جهانی و موضوع ترسیب کربن، تولید و کاشت نهال در عرصه های طبیعی روستایی و شهری و همچنین فرهنگ سازی مربوط به آن ضرورت دوچندان یافته است. لذا در راستای سیاست های اجرایی شدن طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به موجب این ابلاغ، افراد با مشخصات جدول ذیل به عنوان اعضای کمیته استانی مسئولیت اجتماعی و مشارکت انتخاب شده اند. امید است طی دستورالعمل ابلاغی در جهت پیشبرد اهداف طرح مذکور گام های مؤثری بردارید.

گفتنی است جلال آرخی مدیرعامل شرکت تعاونی فراگیر نماد طبیعت، بهرام محمد کسه ئی فعال محیط زیستی و عظیم بردی حسن قاسمی مرتعدار نمونه ملی است که در طرح پویش ملی کاشت یک میلیارد درخت درسطح کشور طی چهارسال در سطح شهرستان آق قلا با فرهنگسازی و جلب مشارکت مردم در کاشت انواع درختان جهت توسعه فصای سبز این شهرستان ایفای نقش خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار