b_300_300_16777215_00_images_985_komsari.jpeg

همزیستی نیوز - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از اکران عمومی فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای دومین سال پیاپی در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری در نشست خبری با حضور خبرنگاران بیان کرد: امسال و در راستای نمایش فیلم های سی و دومین جشنواره کودک و نوجوان، قشم برای دومین سال پیاپی به صورت همزمان با تمام استان های کشور شاهد نمایش فیلم های این جشنواره است.
وی گفت: طبق برنامه اعلام شده قرار است ۱۰ فیلم از ۳۱ مردادماه تا چهارم شهریورماه سال جاری در ساعت های ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ و ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در سینما سیتی سنتر قشم اکران شود و علاقمندان می توانند از نزدیک این جشنواره را دنبال کنند.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد قشم اضافه کرد: سال گذشته نخستین سالی بود که فیلم های جشنواره فیلم فجر و جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در قشم به نمایش درآمد و امسال برای دومین سال پیاپی قشم میزبان فیلم های جشنواره کودک و نوجوان است.
کمساری ادامه داد: همچنین طبق برنامه ریزی صورت گرفته 15 نفر از کودکان و نوجوانان جزیره قشم به عنوان هیات داوران جشنواره فیلم های کودک و نوجوان انتخاب شده و پس از پایان نمایش فیلم ها نظرات آنها برای داوری نهایی و انتخاب آثار برتر به دبیرخانه این جشنواره ارسال خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برای شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان جزیره قشم، گفت: سال گذشته طرح «هنرمند درون من» با هدف شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری کودکان و نوجوان در 11 روستای جزیره قشم برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد سازمان منطقه آزاد قشم افزود: سال گذشته ۸۰۰ کودک و نوجوان در طرح «هنرمند درون من» شرکت کردند و به رقابت پرداختند که در نهایت ۴۰ نفر به عنوان نفرات برتر و استعدادهای هنری انتخاب و تقدیر شدند.
کمساری با بیان اینکه طرح شناسایی استعدادهای هنری و فرهنگی کودکان و نوجوان قشم در سال جاری هم ادامه خواهد یافت، گفت: از ابتدای سال جاری در روستاهای سهیلی و باسعیدو در غرب جزیره قشم و جزیره های لارک و هنگام این طرح اجرایی شده و به دنبال ادامه آن در سایر روستاهای قشم هستیم.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار