b_300_300_16777215_00_images_icon_967_manaf.jpg

فرماندار سابق ترکمن و آق قلا  انتصاب استاندار جدید گلستان را تبریک گفت

همزیستی – فرماندار سابق ترکمن و آق قلا با ارسال پیامی انتصاب استاندار جدید گلستان را تبریک گفت.

حاجی گلدی کر در این پیام که تصویر یک نسخه آن روز دوشنبه به همزیستی نیوز واصل شد سیدمناف هاشمی را از نیروهای ارزشی و ولایی و از ذخایر و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی خوانده است. متن کامل این پیام به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید مناف هاشمی

استاندار محترم استان گلستان

 

با درود و صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد، بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت استاندار گلستان که حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی می باشد، صمیمانه تبریک عرض می نمایم و رجاء واثق دارم که تخصص و تجارب شما زمینه ارائه خدمات گسترده‌ ای را به هم استانی های  فرهیخته و فهیم  فراهم خواهد نمود.

استان گلستان از دیرباز مهد پرورش بزرگ مردانی بوده است که خدمات بی شائبه و بی بدیلی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارزانی داشته اند و دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده اند.

لذا داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز در رأس هرم اداری استان حق مسلم مردم ولایت مدار و با فرهنگ استان گلستان است و ان شاءا… تعهد و کارآمدی جنابعالی، مردم شریف استان را به افق های وسیع تری به نظاره واداشته و با تکیه بر سوابق و تجارب حضرتعالی در کشور  که در طول سال های پرافتخار خدمت به ملت شریف ایران کسب نموده اید، شاهد پیشرفت و تحولات شگرفی در تمامی عرصه های توسعه این استان خواهیم بود.

اینجانب ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی و از ذخایر و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف استان گلستان، همان طور که تاکنون در تمامی مسئولیت های خویش  داشته اید، از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

همچنین از زحمات  جناب آقای دکتر صادقلو استاندار سابق صمیمانه تشکر و قدردانی می نمائیم و برای ایشان نیز آرزوی سربلندی داریم.

همکار شما در استانداری گلستان و فرماندار سابق ترکمن و آق قلا - حاجی گلدی  کر 

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار