b_300_300_16777215_00_images_icon_968_photo_2017-11-05_00-34-04.jpg

همزیستی نیوز – مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان با انتشار پیامی انتصاب سید مناف هاشمی را به سمت استانداری گلستان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری همزیستی نیوز مهرداد یزدی در این پیام که تصویر یک نسخه آن روز شنبه به این پایگاه واصل شده است استاندار جدید گلستان را یک خادم صدیق و دلسوز با کوله باری از تجربه خوانده و اظهار اطمینان کرده که حضور ارزشمند وی در این سمت می تواند فصلی نوین و درخشان در تاریخ توسعه این استان سرشار از نعمت های الهی بگشاید.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای سید مناف هاشمی

استاندار محترم و معزز گلستان

با سلام و احترام:

بدینوسیله انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت استاندار گلستان صمیمانه تبریک عرض می نمایم. رجاء واثق دارم  حضور ارزشمند جنابعالی در این مسئولیت خطیر به عنوان خادمی صدیق و دلسوز با کوله باری از تجربه می تواند فصلی نوین و درخشان در تاریخ توسعه این استان سرشار از نعمت های الهی بگشاید.

مطمئن هستم با هدایت های جنابعالی استان گلستان بیش از پیش در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری سال”اقتصاد مقاومتی –تولید و اشتغال ” نامیده شده، در مسیر تحرک و پویایی در همه بخش ها قدم خواهد گذاشت و مردم شریف این استان شاهد شکوفایی، موفقیت و پیشرفت های استان خواهند بود.

در پایان توفیق، عزت و سربلندی را برای جنابعالی در انجام این مسئولیت خطیر از پیشگاه خداوند منان آرزو می کنم و امیدوار هستم که  با همت و درایت جنابعالی و تلاش های همکاران  صدیق و زحمتکش  شما، حرکت کاروان توسعه و عمران استان گلستان در مسیر رسیدن به رفاه و سعادت مردم این استان بیش از پیش سرعت بگیرد.

از طرف مهرداد یزدی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان

 و اعضای هیات مدیره

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار