b_300_300_16777215_00_images_955_sardar.jpg

همزیستی نیوز - مهاجم ملی پوش گلستانی تیم فوتبال روستوف روسیه شب گذشته با حضور 33 دقیقه ای درمقابل آزاکس هلند ،سومین نمایش فوتبالی خود را در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رساند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در ادامه رقابت های مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته تیم روستوف روسیه مهمان تیم آزاکس هلند بود، در این دیدار که در ورزشگاه آمستردام آرنا، شهر آمستردام هلند برگزار شد، دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.
در این دیدار سردار آزمون فوتبالیست گنبدی از دقیقه 57 وارد زمین شد، ولی با وجود تلاش بسیار موفق به گلزنی نشد.
تیم روستوف در دقیقه 13 این دیدار و توسط نوبو آ از تیم میزبان پیش افتاد، اما کلایسن در دقیقه 38 با گلزنی برای آژاکس این بازی را به تساوی کشاند.
همچنین از دقیقه 67 سعید عزت اللهی دیگر بازیکن ایرانی روستوف در خط میانی به میدان آمد.
سه شنبه هفته آینده روستوف میزبان آزاکس در روسیه خواهد بود.
روستوف در دور قبلی رقابت ها توانسته بود با گلزنی سردار آزمون و سعید عزت الهی، اندرلشت بلژیک را حذف نماید.
صعود تیمی روسیه به رقابت های لیگ اروپایی با تکیه بر توانایی فردی و قابلیت بالای گلزنی آزمون در دیدار های لیگ سال گذشته این کشور تحقق یافت.
در هفته های پایانی لیگ روسیه در سال گذشته ،سردار موفق شده بود در 5 هفته پیاپی برای این تیم گلزنی کند و تعداد گل های خود را در فصل 2015-2016 به عدد 12 برساند.
سردار آزمون ملی پوش ایرانی ،متولد 11 دی 1373 در شهر گنبدکاووس است، که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های عقاب گنبد ، شموشک گرگان و سپاهان را در طول دوران بازیگری در کارنامه دارد.
آزمون از مهره های اصلی تیم کارلوس کی روش سرمربی تیم فوتبال ایران در خط حمله است که در آخرین درخشش خود برای تیم ملی ،توانست در کمتر از یک ساعت در دیدار با مقدونیه سه گل به ثمر برساند.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار