b_300_300_16777215_00_images_982_qeshm22.jpeg

همزیستی نیوز- اهدای دو هزار شاخه گل از سوی حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد به دو هزار آموزگار مقاطع مختلف تحصیلی در بزرگترین جزیره خلیج فارس، اقدام شایسته ای بود که در آستانه روز معلم با حضور مسئولان این سازمان در مدارس سطح جزیره انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، عبدالجواد کمالی عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در مجتمع آموزشی فرهنگ (دوره ابتدایی و متوسطه) با اهدای گل به معلمان این مدارس، از آموزگاران به عنوان پیامبران و منتقل کنندگان علم و دانش به آینده سازان کشور نام برد.
وی با گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطر استاد شهید مرتضی مطهری، افزود: آمار قبولی دانش آموزان جزیره قشم در آزمون های دانشگاهی و موفقیت آنان در جشنواره های علمی نشان از تلاش، پشتکار و توانمندی آموزگارانی دارد که در این خطه از میهن اسلامی در حال خدمت به دانش آموزان هستند.
کمالی با تقدیر از نگاه مثبت حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به موضوعات حوزه آموزش و پرورش، از ساخت یک مدرسه بسیار مدرن تا دو سال آینده در شهر قشم به جای مدرسه فرهنگ کنونی و ادامه روند تجهیز مدارس در سطح جزیره و همچنین ساخت خانه های معلم در روستاها به عنوان بخشی از سیاست های سازمان منطقه آزاد قشم نام برد.
وی با اشاره به چهره شاداب دانش آموزان و تلاش آنان برای کسب مقام های علمی، گفت: اطمینان دارم آینده کشور به ویژه شهرستان قشم با همت آموزگاران پر انرژی و همچنین علاقمندی دانش آموزان به کسب علم،بسیار درخشان خواهد بود.
بنا به این گزارش، عبدالجواد کمالی عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری به همراه عابدین سعادت فر معاون توسعه مدیریت سازمان مطنقه آزاد قشم و بهرام پور اشرف مدیر آموزش و پرورش شرهستان قشم در آستانه روز معلم (12 اردیبهشت) با حضور در مدرسه فرهنگ از آموزگاران مقاطع ابتدایی و متوسطه این مجموعه آموزشی تقدیر کردند.
همچنین دیگر معاونان، مشاوران و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم هم از صبح امروز با حضور در مدارس سطح جزیره قشم با اهدای شاخه گل اهدایی مدیرعامل این سازمان به آموزگاران، روز معلم را به آنان شادباش گفتند.
در تقویم رسمی کشور سالروز شهادت مرتضی مطهری (12 اردیبهشت) به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

b_600_600_16777215_00_images_982_qeshm33.jpeg

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار