b_300_300_16777215_00_images_955_tahma.jpg

همزیستی نیوز - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: منتقدان دولت و مدیریت ارشد این استان که بصورت یکطرفه بیانیه، صورتجلسه و مطالبی در شبکه های مختلف ارایه می دهند، بهتر است به صورت رو در رو دیالوگ و گفتگو کنند.

علی اصغر طهماسبی طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن فراخواندن منتقدان دولت به مذاکره رو در رو، افزود: بهتر است سمپات های گروه های سیاسی که مسائل را رصد و بررسی می کنند؛ اگر در فضای گفتمانی به نتیجه مثبتی نرسیدند، آن وقت از عملکرد دولت در گلستان انتقاد کنند.
وی اضافه کرد: آمادگی داریم در همه حوزه ها به خصوص بخش اقتصادی با توجه به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گزارش های عملکردی با شاخص های دقیق ارایه دهیم.
معاون استاندار گلستان یادآور شد: همچنین در حوزه سیاسی این آمادگی وجود دارد که با گروه ها و احزاب نشست برگزار کرده و شرایط گذشته و امروز را با هم مقایسه کنیم تا به یک نتیجه و جمع بندی واقعی از شرایط استان برسیم.
طهماسبی با بیان اینکه از هر گونه انتقاد استقبال می کنیم اما اگر انتقادها منجر به تخریب شود آن را بداخلاقی می دانیم، گفت: از دوستان و نیروهای مخالف می خواهیم که بر مدار قانون باشند و اگر بر این مسیر حرکت کنند، بدون شک مشکلی پیش نخواهد آمد.
وی یادآور شد: در سه سال گذشته 520 سخنران کشوری با طیف های مختلف فکری به استان گلستان آمدند و بدون کوچکترین مشکلی به ایراد سخنرانی در مکان های مختلف پرداختند حال آنکه این شرایط در گذشته وجود نداشت.
طهماسبی در خصوص اختلافات پیش آمده بین برخی اعضای شورای شهر و شهردار گرگان که دامنه آن در گروه های اجتماعی تشدید شده است، اظهار داشت: موافقان و مخالفان شهردار در شورا و خارج از آن اجازه دهند کارها از مسیر قانونی خود طی شود و بهتر است این مسائل به بدنه اجتماعی جامعه کشیده نشود.
وی تصریح کرد: این کار نه تنها به صلاح خودشان نیست بلکه به مصلحت مردم گرگان و حتی استان گلستان نیست.
وی در ادامه با یادآوری این که گلستان رنگین کمان اقوام است، خاطرنشان کرد: اگر از این ظرفیت منحصر به فرد سوء استفاده شود در واقع از مردم سوء استفاده شده و آنها را به بازی گرفته شده اند و به عنوان مسئولان استان مقابل این مساله خواهیم ایستاد.
معاون استاندار گلستان گفت: همه در برابر قانون یکسان هستیم و باید در برابر آن پاسخگو باشیم و اگر کسی خود را فراتر از قانون بداند، عنصر اجتماعی نیست.
طهماسبی با اشاره به تحرکات اخیر گروه های ضد انقلاب در کشور و دستگیری نیروهای وابسته به آنان قبل از هرگونه اقدام و مقایسه آن با حرکات داعش در کشورهای اروپایی تصریح کرد: اگر این اتفاقات در ایران رخ می داد بدون شک همین گروه های سیاسی علت آن را ناکارآمدی دولت مطرح می کردند.
وی ادامه داد: افراد و گروههای اقلیت که در گلستان خود را نماینده مردم و افکار عمومی جا می زنند و با بزرگ نمایی مسائل یا از طریق طرح شایعه و اکاذیب سعی در انحراف افکار عمومی دارند بدانند هر پدیده ای که باعث شود جو اجتماعی استان به هم بریزد غیرقانونی است.
وی در ادامه فیش های حقوقی نامتعارف اشاره کرد و گفت: همه دیدند دولت در این رابطه نه تنها سکوت نکرد بلکه مساله را جراحی کرد و غده چرکین را از درون خود بیرون انداخت، حال آن که در گذشته که مساله اختلاس و غیره مطرح می شد، شرایط به گونه دیگری بود.
وی یادآور شد: خطر قرمز مسوولان در دولت تدبیر و امید رهبری، قانون اساسی، شهدا و مردم هستند و یاد گرفته ایم که از رانت و باند استفاده نکنیم.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار