b_300_300_16777215_00_images_icon_9611_ax2.jpg

همزیستی نیوز: به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدمناف هاشمی عصر امروز در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گلستان، با تأکید بر اینکه مسئولان استان توجه ویژه‌ای به برداشتن موانع از جلوی پای سرمایه گذاران دارند، اظهار داشت: استان گلستان برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی آمادگی دارد.

وی با اشاره به گلایه‌های سرمایه‌گذاران عمانی طرح گردشگری آرمان طبیعت در شهرستان بندرگز، خواستار پیگیری و برنامه‌ریزی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان برای حل این مسئله شد و افزود: درصورتی‌که تلاش‌ها برای جلب رضایت این سرمایه‌گذاران خارجی نتیجه‌بخش نبود بستر جذب دیگر سرمایه‌گذاران برای اجرای این طرح فراهم می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه استان در بخش کشاورزی قابلیت‌های بی‌شماری دارد، بیان داشت: با بهره‌برداری کامل و علم‌محورانه از این ظرفیت‌ها، دستیابی به توسعه پایدار و رفع محرومیت‌های مختلف ممکن خواهد شد.

وی به رتبه دوم استان گلستان در تولید گندم در سطح کشور اشاره کرد و گفت: استان گلستان در تولید محصولات استراتژیک مانند گندم از نقش محوری و موثری برخوردار است که می‌توان این پتانسیل و ظرفیت ویژه را با توجه بیشتر به فرایندهای تولید محصولات بیشتر کرد.

استاندار گلستان با اشاره به بهره‌برداری از طرح‌های کشاورزی در دهه فجر امسال، یادآور شد: شناسایی صحیح ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی موجب رونق این بخش در استان می‌شود و به حل کمبودها از جمله بیکاری و نبود فرصت‌های شغلی کمک می‌کند.

وی تأکید کرد: اجرای کامل طرح‌های زیربنایی بخش کشاورزی برای رسیدن به تولید بیشتر، درآمد پایدار و ایجاد اشتغال ضروری است.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار