b_300_300_16777215_00_images_982_1---Copy.jpg

شماره 645هفته نامه همزیستی به تاریخ 31فروردین ماه98 با مطالب متنوع منتشر شد. در این شماره می خوانیم:

« زمانی برای محاکمه!» این یادداشت اول این شماره همزیستی است که به موضوع سیل اخیر در استان گلستان و بخصوص در شهرستان آق قلا و انتقاد از عملکرد فرماندار این شهرستان در قبال این پدیده طبیعی پرداخته است.

در این مطلب که به قلم صدیقه جاذبی نوشته شده است، می خوانیم: « باورش باید سخت باشد یک نفر فرماندار، یعنی بالاترین مسوول یک شهرستان باشد و در یک موقعیت بحرانی از قدرت تصمیم‌گیری عاجز باشد. فرماندار آق‌قلا در حادثه سیل اخیر استان گلستان در زمره آن دسته از مسوولانی قرار گرفت که در ایفای نقش خود عاجز ماند. در اینکه آق‌قلا دچار یک غافلگیری شد شکی نیست ولی درست در همین بزنگاه‌های غافلگیری درحالی که اصحاب شبکه‌های مجازی برای شکافته شدن راه‌آهن به این در و آن در می‌زدند، فرماندار هنوز سیل را جدی نگرفته بود..»

در ادامه این مطلب آمده است: « جناب فرماندار آق قلا! هرچه قدر هم از عملکرد خود دفاع کنید، هرچه قدر هم در ادامه سعی کرده باشید با اقدامات دیگر، خودتان را تبرئه کنید و حتی تبرئه نه، اصلا خواسته باشید صادقانه خدمت کنید، باز مقصر کسی جز شما نیست. گاهی عذرخواهی و اعتراف صادقانه چیزی از شأن انسان کم نمی‌کند. شما یک دفعه به عمق فاجعه پی بردید و مثل استاندار معزول یک دفعه فهمیدید این « تو بمیری » از اون « تو بمیری » ‌ها نیست و جدی‌تر از این حرف‌ها است»

در بخش دیگر این مطلب آمده است: « مدیران ما وقتی به مدیریت می‌رسند قبل از اینکه دغدغه خدمت داشته باشند دغدغه این را دارند که چه کار کنند تا عمر مدیریتشان بیشتر شود و با توجه به اینکه نظرات مردم در جامعه ما محلی از اعراب ندارند مسوولان دنبال تایید از طرف مردم و گرفتن اعتبار از آنها نیستند، بلکه می‌خواهند اعتبارشان را از اقتدار و بالاسری ها بگیرند»

«سیل در برزخ!» عنوان دیگر این شماره همزیستی است که در آن دو دیدگاه کاملا متفاوت درباره سیل مطرح شده است.

«بچه ها در زیر آوار پسا سیل»، «هزارجریبی: مدیران استان گلستان بیشتر بحران ساز بوده‌اند»، «کشور دچار بحران مدیریت است»، «گلایه‌های جوانان گنبدی»، « مگر اطلاعات برای دکور در کتابخانه ها تهیه شده است؟»، « مزایده ۲۵ اسب سر اسب برای کمک به سیل زدگان» و چند مطلب و خبر از استان گلستان، دیگر مطالب این شماره همزیستی را تشکیل می دهند. 

هفته نامه همزیستی  که صاحب امتیاز و مدیر_مسئول آن تاج محمد  کاظمی است از سال 1380 منتشر می شود.

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار