vol1.jpg

همزیستی نیوز - تیم دانشگاه آزاد علی آباد (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) عنوان قهرمانی دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 95 را از آن خود کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 95 که از صبح روز پنج شنبه در زمین های ساحلی شهرستان نور آغاز شده بود، عصر شنبه با قهرمانی ملی پوشان ساحلی در قالب تیم دانشگاه آزاد علی آباد به پایان رسید.
در دیدار نهایی این رقابت ها تیم دانشگاه آزاد علی آباد و اوج رامسر (یک) به مصاف یکدیگر رفتند که دانشگاه آزاد (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) دو بر صفر حریف خود (رضا نائینی و بهمن قلی پوری) را از پیش رو برداشت و قهرمان شد.
در دیدار رده بندی نیز تیم اوج رامسر دو (عباس پورعسگری و عبدالحامد میرزاعلی) موفق به شکست دو بر یک آکادمی شهدای شهمیری (مجتبی امیدی و محمد صادقی) شد در جایگاه سوم قرار گرفت.
رده بندی هشت تیم برتر این رقابت ها و پاداش آنان به قرار زیر است:
قهرمان: دانشگاه آزاد علی آباد (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) 36 میلیون ریال
نایب قهرمان: اوج رامسر (یک) (رضا نائینی و بهمن قلی پوری) 28 میلیون ریال
تیم سوم: اوج رامسر دو (عباس پورعسگری و عبدالحامد میرزاعلی) 19 میلیون ریال
تیم چهارم: آکادمی شهدای شهمیری (مجتبی امیدی و محمد صادقی) 14 میلیون ریال
تیم پنجم: سایپا (ابراهیم سنسبیلی و بهنام توکلی) 8 میلیون ریال
تیم ششم: شهرداری و شورای شهر آق قلا (پرویز فرخی و آق محمد سلاق) 6 میلیون ریال
تیم هفتم: مازندران ( ابوذر شبانکار و مهدی جعفرپور) 5 میلیون ریال
تیم هشتم: هیات والیبال بابل (جواد فیروزپور و مهرزاد آقا جانی) 4 میلیون ریال
مراسم اهدای کاپ و جوایز تیم های برتر این رقابت ها عصر شنبه با حضور مسئولین استان مازندران از جمله مدیرکل و معاون اداره ورزش و جوانان، نماینده مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای شهر نور، معاون فرماندار، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، مدیرکل تربیت بدنی استان و … برگزار شد.
نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 95 از 10 تا 12 خردادماه به میزبانی شهر آق قلا در استان گلستان برگزار شد.
تیم های هتل کانیار علی آباد (آرش وکیلی و کمال قریشی)، اوج رامسر دو (عباس پورعسگری و عبدالحامد میرزاعلی) و اوج رامسر یک (رضا نایینی و بهمن قلی پوری) رتبه های اول تا سوم مرحله نخست را به دست آوردند.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار