b_300_300_16777215_00_images_954_ghaemi.f.jpg

همزیستی نیوز - دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: مصدومیت هم جزیی از زندگی حرفه ای یک ورزشکار است و باید آن را پذیرفت.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران فرهاد قائمی در باره شرایط فعلی خود پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش گفت: خوشبختانه شرایط بهتری نسبت به قبل دارم و سه هفته وقت دارم که خود را به شرایط ایده آل برسانم تا در المپیک بتوانم نمایش خوبی داشته باشه و به تیم ملی کمک کنم.

 وی ادامه داد: در یک هفته‌ای که به من زمان استراحت داده شده بود تمرینات بدنسازی و کار با توپ را در گنبد پیگیری کردم و تلاش کردم از جو تمرینات دور نمانم.

 قائمی در خصوص عدم حضورش در مسابقات لیگ جهانی گفت: هر بازیکنی دوست دارد که همیشه در کنار تیمش باشد و به تیمش کمک کند. من هم ترجیح می‌دادم که در آن مسابقات در ترکیب تیم باشم، اما مصدومیت هم جزیی از زندگی حرفه ای یک ورزشکار است و باید آن را پذیرفت.

 دریافت کننده تیم ملی ایران کرد: به اعتقاد من بازیکنان ایران عملکرد بدی در لیگ جهانی نداشتند و به هدفی که داشتند رسیدند. عدم حضور من هم چندان ضرری به تیم نرساند زیرا بازیکنان خوبی در تیم حضور داشتند که در پست من نمایش خوبی ارائه دادند.

قائمی افزود: به مسابقات المپیک خیلی خوشبین هستم و بسیار امیدوارم که تیم ملی ایران در المپیک نمایش قابل قبولی داشته باشد. به هر حال ما برای کسب این سهمیه تلاش بسیار کردیم و در حال حاضر تنها به درخشش در ریو فکر می‌کنیم.

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار