b_300_300_16777215_00_images_9511_99400.jpg

همزیستی نیوز - مدیر آموزش وپرورش قشم گفت: انقلاب اسلامی وحدت بخش فعالیت همه اقشار جامعه است و تلاش در تداوم و استمرار انقلاب یک تکلیف شرعی و دینی محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش قشم، بهرام پوراشرف در جلسه هماهنگی پروژه مهر شهرستان قشم که در سالن شهید ذاکری این جزیره برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب توانست همه مردم را در سایه اسلام متحد کند و ثمره این حرکت بزرگ استقرار حکومت اسلامی به جای حکومت غیر دینی و طاغوت بود.

وی افزود: انقلاب ما، اهل سنت،کلیمی، زردتشت و شیعه را با هر نژادی متحد کرد و کوشش در راستای تداوم و استمرار آن یک تکلیف شرعی و دینی است.

پوراشرف ضمن تأکید بر حضور پورشور همه فرهنگیان در راهپیمایی 22 بهمن ماه، برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع و شاد در مدارس و شناساندن اهداف انقلاب به نسل آینده را خواستار شد.

مدیر آموزش وپرورش قشم تصریح کرد: انجام مسابقات قرآنی، محفل انس با قرآن، غبار روبی قبور شهدا، برگزاری مراسم شب های فجر در همه مدارس شهری و روستایی، جشنواره غذا، اجرای مسابقات ورزشی و برگزاری نمایشگاه از دست سازه های دانش آموزی و آذین بندی آموزشگاه ها از مهمترین برنامه های آموزش وپرورش در دهه فجر خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه زنگ انقلاب در 12 بهمن ماه سال جاری در همه مدارس و به صورت نمادین در مدرسه دوره اول حضرت خدیجه(س) قشم نواخته می شود، خاطر نشان ساخت: فعالیت‌ها و برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مدارس در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در مبانی و اهداف انقلاب و همچنین بررسی دستاورد های عظیم انقلاب خواهد بود.

پوراشرف اذعان داشت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزشهاي اسلامي است که بواسطه آن اسلام تولدي دوباره يافت و اين دهه در تاريخ ايران نقطه عطف و بي مانندی بشمار می آید و این دهه باید همچون مراسم و اعياد مذهبي گرامي داشته شود.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار