b_300_300_16777215_00_images_9511_ota1.jpeg

همزیستی نیوز - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: راه اندازی ساختمان اتاق های بازرگانی سراسر کشور در این جزیره موجب پررنگ شدن نقش تسهیل گر این منطقه در توسعه تجارت داخل و خارج کشور می شود.

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم، حمیدر ضا مومنی روز پنجشنبه  در حاشیه عملیات کلنگ زنی ایجاد ساختمان اتاق های بازرگانی سراسر کشور در قشم، گفت: با توجه به موقعیت مهم قشم در حوزه فعالیت های تجاری و بازرگانی، ایجاد این مرکز در این جزیره با هدف بسط روابط تجاری و توسعه فعالیت های بین المللی در حوزه تجارت بسیار مهم و ضروری بود.

وی با اعلام اینکه اتاق های بازرگانی ایران به عنوان پارلمان بخش خصوصی، پرچمدار توسعه روابط تجاری با سایر کشورها هستند، ادامه داد: قشم با داشتن مرکزیت اتاق های بازرگانی سراسر کشور می تواند پل ارتباطی قوی این حوزه بین فعالان تجاری ایران با سایر نقاط جهان باشد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: ماموریت دفاتر بازرگانان سراسر ایران در این جزیره اتصال منطقه آزاد قشم به سرزمین اصلی از یک طرف و با سایر نقاط جهان از طرف دیگر می باشد.

وی ادامه داد: قشم از طریق این مرکز مهم اقتصادی در توسعه تجارت، صنعت، معدن و کشاورزی نقش تسهیل کننده و تسریع کننده را بین تجار داخلی و خارجی ایفا خواهد کرد.

به گفته مومنی، مناطق آزاد به ویژه قشم سکوی بسیار مهمی برای ارتقای روابط بین المللی و توسعه بخش های اقتصادی از جمله صنعت و تجارت هستند.

بنا به این گزارش، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران در راس هیاتی متشکل از دبیرکل اتاق بازرگانی ایران، معاونت امور استان ها به همراه 36 رئیس اتاق بازرگانی سراسر کشور از روز گذشته با هدف شرکت در آئین کلنگ زنی نخستین ساختمان دفاتر اتاق های بازرگانی ایران در منطقه آزاد قشم وارد این جزیره در جنوب کشور شدند.

مراسم کلنگ زنی این ساختمان ساعت 12 روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه  در زمین مجاورمرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار