b_300_300_16777215_00_images_989_book.jpg

همزیستی نیوز - رییس اداره ویژه کتابخانه های عمومی شهرستان قشم ازکسب سه مقام برتر کشوری این اداره در هفته کتاب و کتاب خوانی خبر داد.

امینه دریانورد در گفت و گو با همزیستی نیوز گفت: این موفقیت شامل کسب مقام های مسئول برترکتابخانه، کتاب خوان برتر و کتابخانه برتر در سطح کشور است.

وی افزود: در ارزیابی سالانه کارشناسان ستادی نهاد کتابخانه های کشور اداره ویژه کتابخانه های عمومی قشم موفق شد به تنهایی این مقام ها را از آن خود بکند.

به گفته وی همچنین رییس اداره ویژه کتابخانه های عمومی شهرستان قشم به مانند سال گذشته از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور به صورت ویژه مورد تجلیل قرار گرفت.

دریانورد با تاکید بر موفقیت چشمگیر این اداره در ارتقاء بخشیدن به سطح فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در قشم تصریح کرد: این موفقیت حاصل عملکرد افزون بر 12 کتابخانه فعال در سطح جزیره است که این تعداد با آغاز بهره برداری از دو کتابخانه دیگر در روستاهای طبل و نوریان تا پایان امسال به 14 کتابخانه می رسد.

وی به فعالیت های ویژه کتابخانه های عمومی سراسر جزیره قشم درهفته کتاب و کتاب خوانی نیز اشاره کرد و گفت: در این هفته همه روزه این کتابخانه ها با قبول عضویت رایگان متقاضیان، برنامه های فرهنگی متنوعی را نیز اجرا کردند و با دعوت ازمسئولان ادارات، معلمان و دانش آموزان قشم جهت بازدید از کتابخانه ها، مبادرت به برگزاری مسابقات کتابخوانی، نقاشی، کاردستی و سنجش خلاقیت و نشست های کتابخوانی کردند.

آیین های بزرگداشت هفته کتاب و کتاب خوانی از 24 الی 30 آبان ماه سال جاری هم زمان با سراسر کشور در شهرها و روستاهای جزیره قشم برگزار شد.         

  

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار