b_300_300_16777215_00_images_985_momeni.new.jpeg

همزیستی نیوز - رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین تجلیل از خبرنگاران تاکید کرد: اصحاب رسانه جزیره قشم باید به شفاف‌سازی فعالیت­‎های مجموعه سازمان منطقه آزاد کمک کنند و در این راستا می­‌توانند هرگونه کوتاهی یا تخلفی از سوی این مجموعه را به شخص مدیرعامل گزارش‌دهند.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی شامگاه پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه جزیره قشم گفت: در وضعیت کنونی باید با انتشار اخبار مثبت امید را در جامعه تقویت کرد و این هنر خبرنگاران متعهد است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: نقد فعالیت‌ها نیز اگر با تقوای کلامی و نوشتاری همراه باشد تاثیر بیشتری دارد و می­‌تواند به روند توسعه شتاب‌­دهد.

وی ادامه‌داد: اخبار به صورت مستقیم بر روحیه مردم تاثیر می­‌نهد و با توجه به شرایط موجود، اصحاب رسانه باید نگاهی پدرانه نسبت به جامعه داشته باشند و با فعالیت های خود امید را بیش از همیشه به جامعه تزریق‌ کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهارداشت: جوانگرایی از مهم ترین سیاست‌های این سازمان در انتصابات است و میدان دادن به نیروهای بومی نیز در دستور کار بوده است.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.
پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده‌است.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار