b_300_300_16777215_00_images_982_q11.jpeg

همزیستی نیوز - رییس آموزش و پرورش شهرستان قشم، کسب رتبه های برتر جزیره قشم در استان و کشور را مدیون زحمات معلمان سختکوش جزیره دانست.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، بهرام پوراشرف در مراسم بزرگداشت روز معلم که یک شنبه 15 اردیبهشت ماه در تالار وحدت شهر قشم برگزار شد، ضمن تبریک روز معلم به این فعالین عرصه علم و دانش، بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان قشم با نظارت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حمایت فرماندار شهرستان قشم و پشتیبانی مدیرکل آموزش و پرورش استان و با نقش آفرینی پرچمداران علم آموزی جزیره موفق به کسب مقام های برتر منطقه ای و استانی شده است.
وی استفاده از اسناد بالادستی را به عنوان نقشه راه این اداره معرفی کرد و افزود: سند تحول بنیادین از مهم ترین اسناد موثر در مسیر توسعه، تحول و رسیدن به کمال دانش آموزان است که اجرای آن چشم انداز آینده تعلیم و تربیت را متحول می کند و در حال حاضر به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش در حال اجراست.
رییس آموزش و پرورش شهرستان قشم هدف کلان این را تربیت انسان های موحد و مومن به معاد، آشنا به وظایف در برابر خدا،خود، دیگران و طبیعت دانست و گفت:  تلاش همکاران ما در آموزش و پرورش رسیدن به این هدف می باشد.
به گفته پوراشرف، تعامل بالای مسولین و همراهی فرماندار در بخش ها و روستاها به ساخت 122 کلاس توسط خیرین انجامیده و حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در تقویت بنیه علمی دانش آموزان موجب شده در سال تحصیلی گذشته 130 قبولی در دانشگاه های مختلف کشور داشته باشیم.
وی همچنین به کسب 150 رتبه منطقه ای و استانی در مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی- هنری، قرآن و نماز و اخذ سه رتبه کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی اشاره کرد و ادامه داد: در همه زمینه های آموزشی معلمان جزیره با کمترین امکانات، بیشترین موفقیت را برای دانش آموزان رقم می زنند.
رییس آموزش و پرورش شهرستان قشم در پایان از حضور همه معلمان جهادگر تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است، مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم با حضور امام جمعه شهرستان قشم، فرماندار، عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسوولین شهرستان، روز یک شنبه 15 اردیبهشت ماه در تالار وحدت شهر قشم برگزار شد.
در این مراسم از مدیران، معاونین و معلمان برتر شهرستان قشم، معلمانی از اعضای خانواده شاهد، ایثارگر و جانباز، بازنشستگان و مقام های برتر جشنواره های کشوری با اهدا لوح تقدیر و جوایزی ارزنده، تجلیل شد.

تهیه و تنظیم: معصومه مشار

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار