b_300_300_16777215_00_images_sabz.jpg

همزیستی نیوز: مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با روز «زمین پاک» جشنواره «جزیره سبز، روستای پاک» با هدف پاکسازی روستاها و سواحل این جزیره از زباله آغاز شد.

به گزارش ایرنا، تورج امانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این جشنواره به تعداد مورد نیاز هر روستا، کیسه زباله، دستکش و ماسک توزیع شد و روستاییان به جمع آوری زباله ها از سطح جزیره می پردازند.
وی ادامه داد: با همکاری شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم، ماشین آلات حمل زباله، زباله های جمع آوری شده در روستاها را به محل دفن منتقل می شود..
امانی اظهار داشت: این جشنواره فردا(چهارشنبه) با تجلیل از شرکت کنندگان در این اقدام محیط زیستی و اهدای جوایز، انتخاب برترین روستای پاک در جزیره و اعطای جایزه به برترین عکس منتخب جشنواره پایان می یابد.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دهیاری ها، اداره مدیریت محیط زیست، مدیریت امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم، دانشگاه های جزیره و مدارس در برگزاری این جشنواره همکاری داشتند..
جشنواره «جزیره سبز، روستای پاک» به مناسبت روز زمین پاک در چهارمین روز اردیبهشت ماه به صورت همزمان در سراسر روستاهای جزیره قشم برگزار شد.
این جزیره دارای 58 روستاست. شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار