yello.jpg

همزیستی نیوز - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ۲۸۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های سطح استان گلستان بستری هستند.

عبدالرضا فاضل اظهار کرد: در حال حاضر خوشبختانه استان گلستان از وضعیت با ثبات (زرد) برخوردار شده است که امیدواریم با ادامه این روند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، وضعیت سفید در کل استان به وجود آید.

وی افزود: شهرستان‌های مراوه‌تپه و گمیشان در وضعیت سفید، شهرستان‌های رامیان، مینودشت، کردکوی و بندرگز در وضعیت قرمز و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در گلستان به ۷ هزار ۶۹۰ نفر رسیده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۸ هزار و ۲۴۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در استان انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا گلستان، فاضل تصریح کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵ بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری در استان به ۸۶۹ نفر رسید.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۸۴ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه و تعداد ۲۸ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار