b_300_300_16777215_00_images_957_NFC-service-to-Bandar-Abbas-to-begin-on-September-25_StoryPicture.jpg

اختصاصی همزیستی نیوز - شرکت National Ferries Company (NFC)  دومین خط کشتیرانی بین المللی خود را از بندر خصب (عمان) به بندر عباس در روز یکشنبه  25 سپتامبر مصادف با چهارم مهرماه جاری راه اندازی می کند. این شرکت، حمل و نقل مسافری بین المللی خود را با یک کشتی به جزیره قشم در روز 28 ژوئیه (7مرداد) گذشته آغاز کرده بود.

به گزارش سایت روزنامه مسقط دیلی انتظار می رود که دکتر علی بن مسعود بن علی السنیدی وزیر بازرگانی و صنایع عمان همراه با مقامات ارشد دیگر و نیز مدیران ارشد شرکت NFC در کشتی افتتاحی این خط حضور داشته باشند. یک مدیر ارشد شرکت NFC به روزنامه مسقط دیلی گفته است که این خط کشتیرانی به خط کشتی دیگری که بین خصب و قشم رفت و آمد می کند، اضافه می شود.   

به گفته وی، در ابتدا، این کشتی از طریق جزیره قشم به بندر عباس می رود و برنامه سفر آن با توجه به ضریب بار و مسافر ممکن است تغییر یابد. تعداد سفر دریایی هم برای قشم و هم بندر عباس  دو بار در هفته در اوایل صبح روزهای پنجشنبه و شنبه از بندر خصب و زمان برگشت کشتی ها نیز در این دو روز است. 

این مدیر ارشد شرکت NFC می افزاید که خط کشتیرانی به قشم بطور یکنواخت و البته با کمی وقفه  به عللی از جمله زمان بر بودن بررسی مدارک مسافران در قشم که باید مرتفع گردد در حال فعالیت است. وی خاطرنشان می کند: " بسیاری از امور مربوطه بهبود یافته است و ما زمان برگشت (از هنگام ورود تا حرکت کشتی) را به 90 دقیقه رسانده ایم."

این شرکت کشتیرانی امیدوار است که به زودی تعداد کشتی در خط کشتیرانی به قشم افزایش یابد. این مدیر ارشد شرکت می گوید: "کار در اسکله بندر بهمن قشم در حال پیشرفت است و تنها  موضوع زمان است که به کشتی های مسافری اجازه سفر دریایی را می دهد."

سفر دریایی به بندر عباس نیز به محض آماده شدن سکو آغاز می شود. مردم می توانند بدون ویزا به جزیره قشم سفر کنند اما برای سفر به بندر عباس نیاز به ویزا دارند. سفر دریایی از بندر خصب به جزیره قشم یک و نیم ساعت زمان می برد در حالی که سفر به بندر عباس  دو ساعت طول می کشد.

منبع: سایت روزنامه مسقط دیلی 

مترجم: قربان محمد ورشی

TRANSLATED BY: GHORBAN-MOHAMMAD VARSHI

 

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار