n1.jpg

همزیستی نیوز - نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان گفت: انقلاب ما و میهن اسلامی بیش از هر چیز به صداقت با انقلاب، خدا و ارزش‎های انقلاب اسلامی نیازمند است.
 
 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی در مراسم اختتامیه اجلاسیه ملی چهار هزار شهید استان گلستان  اظهار کرد: این مجلس هم خادم است و هم خاتم؛ نگین زینت‎بخش همه محافل و مجالسی است که در سطح استان برگزار شد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار با ستاد اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان تصریح کرد: ایشان فرمودند در برگزاری محفل شهیدان صرف منشورات، ارائه افکار، اندیشه‎ها و مسائل اینچنینی کفایت نمی‎کند بلکه باید آرمان شهیدان و راه آنان امروز به ذهن و دل جامعه رسوخ پیدا کند.

نماینده ولی‎فقیه در گلستان تاکید کرد: نسل جوان که شاید نه امام را دیدند و نه سختی‎هایی که برای انقلاب پیش آمد و نه دفاع مقدس را دیدند باید راه شهیدان به ذهن و دل نسل جدید منتقل شود و آرمان‎های شهیدان حفظ و صیانت شود.

نورمفیدی با بیان اینکه شهیدان درس مهمی به بشریت دادند نخستین درس آنها را در صداقت دانست و گفت: شهیدان صداقت خودشان را به راه خدا،  ارزش‎های الهی و انقلاب با نثار خون‎شان به اثبات رساندند و امضاء کردند شهید با شهادت خودش چنین پیامی را برای همه ما دارد که ما در راه خدا، دین خدا و ارزش های انقلاب اسلامی همیشه صادق باشیم.

وی افزود: دلیل صداقت شهدا شهادت‎شان بود، امروز انقلاب ما و میهن اسلامی ما بیش از هر چیز به این صداقت با انقلاب، خدا و ارزش های انقلاب نیاز دارد.

نماینده ولی‎فقیه در گلستان پیام دیگر شهدا را در خواستن توانستن است بیان کرد و گفت: شهیدان به ما فهماندند هر ناممکنی را می‎توانیم ممکن سازیم و هر کار سخت و دشواری امکان‎پذیر است.

نورمفیدی ابراز کرد: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس همه دست به دست هم دادند که ایران اسلامی را از پای بردارند اما نتوانستند چرا که ملت ایران متحد و یکپارچه با توکل به خدا وارد میدان شد و به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه پیام شهیدان برای همه نسل‎ها و عصرها است، گفت: پیام شهیدان این بود که در برابر مشکلات تکان نخوریم و نلرزیم، کفر جهانی و استکبار جهانی بر سر انقلاب ما ایستاده و می‎خواهد برای ما مشکل ایجاد کند جواب را شهیدان به ما آموختند که با صداقت با خدا، راه خدا و انقلاب هر ناممکنی را می‎توانیم ممکن سازیم و مشکلات را از میان برداریم.

نماینده ولی‎فقیه در گلستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی اکنون بیش از گذشته به استقامت، صبر و ایستادگی ملت و نسل جوان نیاز مند است.

نورمفیدی بر لزوم مطالعه وصیت‎نامه شهیدان تاکید کرد و گفت: اگر وصیت‎نامه شهیدان را مطالعه کنید دفاع از ولایت و محوریت نظام مقدس اسلامی مورد تاکید آنها بوده است اگر در گذشته ما مشکل پیدا کردیم در قیام‎ها و نهضت‎ها چون چنین محوریتی «ولایت» وجود نداشت و قیام‎ها از هم پاشیده شد.

وی افزود: باید این را با صحه صدر و با منطق به نسل‎های جدید و امروز منتقل کنیم دشمن یکی از چیزهایی که هدف قرار داده محوریت انقلاب اسلامی است.

نورمفیدی بیان کرد: اتحاد و یکپارچگی زیر لقای پرچم مقدس جمهوری اسلامی می‎تواند انقلاب را تا ظهور مهدی (عج) تداوم بخشد.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار