b_300_300_16777215_00_images_kalaleh.airport.jpg

همزیستی نیوز - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدید برخی از اعضای کمیسیون عمران مجلس از فرودگاه کلاله مشخص شد که تمام زیرساخت های این فرودگاه درحال حاضر آماده بوده،اما هنوز پروازی از این فرودگاه انجام نشده که با قول مساعد رئیس سازمان هواپیمایی مقرر شد تا 2 ماه آینده پروازهای این مسیر برقرار شود.

شهرام کوسه غراوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بازدید برخی از اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه اش و همچنین فرودگاه گرگان افزود: در این بازدید محمدرضارضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران،سیداحسن علوی رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران، رئیس سازمان هواپیمایی کشور و همچنین قائم مقام شرکت فرودگاهی کشور حضور داشتند.

نماینده مردم مینودشت،گالیکش،کلاله و مراوه تپه درمجلس شورای اسلامی،ادامه داد: بازدید از فرودگاه گرگان در جهت توسعه فرودگاه، ترمینال و پاویون آن نخستین دستور کار در سفر یک روزه به استان گلستان بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: اعضای کمیسیون عمران مجلس که دراین سفر ما را همراهی کردند در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی استان گلستان قرار گرفتند.

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین از بازدید برخی از اعضای کمیسیون عمران مجلس از عملیات اجرایی سد نرماب،چهل چای خبرداد و تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه 62 درصد بوده که امیدواریم با تمهیداتی صورت گرفته از سوی دولت و پیگیری های بنده به زودی مردم از نعمت آب شرب و کشاورزی برخوردار شوند./

همزیستی نیوز: یادآور می شود که خبرگزاری صدا و سیما نیز روز 31مردادماه سال جاری از قول رییس سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد: فرودگاه کلاله تا دو ماه آینده  مجدد راه اندازی می شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور  امروز در کلاله گفت: آخرین ارزیابی ها تا دو هفته آینده انجام می شود و  پروازها از این فرودگاه از سر گرفته می شود .
عابدزاده گفت:برنامه های تشویقی برای شرکت های هواپیمای این مسیر اعمال می شود.
او  از مسئولان کلاله خواست برای تسهیل سفر افراد و افزایش شمار مسافران و برقراری پرواز پایدار در  این فرودگاه  با شرکت های فروش بلیت و شرکت های  هواپیمایی جلسه مشترک برگزار کنند.
وی گفت: پرواز در این فرودگاه  را  با هواپیمای کوچک شروع می کنیم و پس از گذشت زمان  با هواپیماهای بزرگتر ادامه خواهیم داد.  
عابدزاده هم چنین گفت: تهیه هواپیماهای کوچک برای توسعه سفرهای هوایی از برنامه های سازمان است که امیدواریم تا چهار پنج ماه آینده محقق شود.
طول باند فرودگاه کلاله  2 هزار و 200 متر است و  با 315 هکتار وسعت هواپیماهای 50 تا یکصد نفره می توانند در این فرودگاه بر زمین بنشینند.
فرودگاه کلاله اردیبهشت سال 91 افتتاح و درسال 92 پس از 48 مورد پرواز بسته شد.
فرودگاه کلاله دومین فرودگاه استان گلستان بعد از فرودگاه گرگان  است.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار