b_300_300_16777215_00_images_955_kha.jpg

همزیستی نیوز- نائب رئیس خانه مطبوعات استان گلستان گفت: طرح ساماندهی خبرنگاران استان گلستان با مشارکت خانه مطبوعات و اداره فرهنگ و ارشاد اجرا و موضوع آموزش خبرنگاران در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدصالح افتخاری در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان با استاندار گلستان اظهار داشت: جوهره عالم خدمت است و برون‌سپاری اخبار مدیران در سطح استان از طریق اصحاب رسانه انجام می‌شود.

وی افزود: به نظر ما خبرنگاران می‌توانند بهترین شبکه عیون برای انتقال مشکلات جامعه باشند و خیلی از مشکلات جامعه سریع‌تر رفع می‌شود.

نائب رئیس خانه مطبوعات استان گلستان با اعلام اینکه با انتخاب هئیت مدیره خانه مطبوعات گلستان سیستم خانه مطبوعات در گلستان تغییر پیدا کرده، افزود: طرح ساماندهی خبرنگاران استان گلستان با مشارکت خانه مطبوعات و اداره فرهنگ و ارشاد اجرا و موضوع آموزش خبرنگاران در دستور کار قرار دارد.

وی بیان اینکه بیش از 200 نفر از خبرنگاران استان ساماندهی شده و آموزش نیز به همراه آن در حال اجراست، اظهار کرد: در جامعه خبری استان گلستان به دنبال تزریق اخبار صحیح  و سالم هستیم و این تعامل دوسویه بین مدیران و مردم در حال شکل‌گیری است.

افتخاری همچنین گفت: با حضور جامعه خبری به عنوان گروه مشاوران در استانداری گلستان بسیاری از مسائل و مشکلات قابل رفع است و استان گلستان دارای ظرفیت‌های فراوان در امور فرهنگی است و یک بخش آن می‌تواند رسانه‌ها باشند.

نائب رئیس خانه مطبوعات استان گلستان با بیان اینکه به دنبال هدایت و راهنمایی خبرنگاران در بخش‌های مختلف هستیم، اظهار کرد: در سند آمایش و نقشه راه اساسی استان گلستان رسانه دیده شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روز خبرنگار اظهار کرد: انتظار نگاه وسیع برای بزرگداشت مقام خبرنگار داریم  و تلاش داریم که امسال مراسم تجلیل خوبی در شان خبرنگاران برگزار شود و امسال برای نخستین بار هفته خبرنگار در استان گرامی داشته می‌شود.

و ی افزود: با توجه به برگزاری ضعیف مراسم تجلیل روز خبرنگار در استان گلستان در سال گذشته امیدواریم امسال این مراسم در خور شان این فعالان رسانه ای برگزار شود.

نائب رئیس خانه مطبوعات استان گلستان از خانه مطبوعات به عنوان تنها صنف مورد حمایت دولت نام برد و خواستار نشست فصلی با استاندار شد و اظهار کرد: بزرگترین دغدغه خانه مطبوعات و اصحاب رسانه، موضوع مشکلات بیمه خبرنگاران و برگزاری مراسم روز خبرنگار و نداشتن مکان ثابت برای خانه مطبوعات است.

نائب رئیس خانه مطبوعات گلستان از استاندار گلستان پیگیری جدی بیمه خبرنگاران استان را خواستار شد.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار