b_300_300_16777215_00_images_955_sadeghloo.sh.jpg

همزیستی نیوز - در جلسه شورای اسلامی شهر گرگان یکی از اعضا از تمدید حکم مدیریت حسین صادقلو بر شهرداری این شهرستان خبر داد و مساعدت پنج میلیاردی برای تجهیز مصلی تصویب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دویست و نود و دومین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان شامگاه شنبه به صورت رسمی و علنی با حضور ۱۱ عضو، برخی مدیران شهرداری و در غیاب شهردار در سالن جلسات پارلمان محلی گرگان برگزار شد.

گفته می شد علت غیبت حسین صادقلو سفر به یکی از شهرها بوده است.

جلسات هفتگی شورای گرگان در دو هفته گذشته به ترتیب به علت نداشتن لایحه و نامه و به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا تشکیل نشده بود.

صفرعلی پایین محلی نایب رئیس شورا که باتوجه به غیبت زهرا نورا رئیس، مدیریت جلسه را برعهده داشت ابتدا انتصاب معاون جدید عمرانی شهرداری گرگان را تبریک گفت و سپس به بیان مهم ترین رویدادهای هفته جاری پرداخت. نکته دیگر آنکه این جلسه نیز نطق پیش از دستور نداشت.

در ادامه مهران فدوی گزارش جامعی از اصلاح قانون مالیات های مستقیم کمیسیون ماده ۶۴ به حاضران ارائه کرد. ارائه گزارش از سوی فدوی بیش از ۳۰ دقیقه از زمان جلسه را به خود اختصاص داد.

سپس پایین محلی دستور کار جلسه امروز را تشریح کرد و از قرار گرفتن ۲۲ نامه و لایحه در دستور کار خبر داد. باتوجه به اینکه بررسی تمامی لوایح و نامه ها در مدت زمان جلسه هفتگی تقریباً ناممکن است و تعطیلی جلسه هفته آینده، با رای موافق اکثر اعضا پنج جلسه فوق العاده برای بررسی تمامی لوایح به تصویب رسید.

نایب رئیس شورا تعیین تکلیف و تصویب لایحه ها را بزرگترین خدمت به شهروندان نامید و خواستار حضور تمامی رای دهندگان در جلسات فوق العاده شد.

حکم شهردار گرگان تمدید شد

در ادامه حسین ربیعی رئیس سابق شورا پشت تریبون رفت و تمدید حکم شهردار گرگان را تبریک گفت. به گفته ربیعی، ادامه فعالیت حسین صادقلو به عنوان شهردار منع قانونی ندارد زیرا کارت ایثارگری وی از سوی وزارت کشور پذیرفته شده است.

پیش از این عنوان می شد با توجه به ابلاغ قانون کناره گیری شهرداران بازنشسته، صادقلو نیز مشمول این قانون می شود و شورای شهر می بایست تا نهم مرداد ماه فرد جدیدی را به عنوان جایگزین معرفی کند.

رئیس سابق همچنین خطاب به همکاران خود گفت: تنها ۱۰ ماه تا انتخابات دوره پنجم شورا باقی مانده و با همکاری شورا با شهرداری باید زمینه به سرانجام مطلوب رساندن پروژه های بزرگ شهری را فراهم کنیم.

اعضای شورا در مدت زمان جلسه ۱۰ لایحه از مجموع ۲۲ لایحه در دستور کار قرار گرفته شده را بررسی کردند که یکی از مهم ترین آن، تصویب مساعدت پنج میلیارد ریالی برای تجهیز مصلی نماز جمعه شهرستان بود. مصوبه ای که برخی از اعضا نسبت به آن مخالف بودند و برخی شهروندان حاضر نیز خواستار مساعدت به مسجد محله خود شدند.

در ادامه یکی از خبرنگاران باسابقه استان درباره برگزاری مراسم و تشریفات روز خبرنگار تذکرات و پیشنهاداتی به اعضای شورا ارائه کرد که قرار شد در جلسه روز یکشنبه هیئت رئیسه آن موارد بررسی شود.

در نهایت این جلسه پس از گذشت ۱۵۰ دقیقه از زمان آغاز به کار خود پایان داد.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار