b_300_300_16777215_00_images_979_3-gozine.jpg

همزیستی نیوز - با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و خداحافظی اجباری علی‌اصغر طهماسبی با کرسی معاونت سیاسی، امنیتی استانداری گلستان؛ حالا سه گزینه اصلی برای تصدی این مسوولیت خطیر در این حوزه مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، طبق گزارشات موثق دریافتی بعد از اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و خداحافظی طهماسبی از معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، اکنون سه گزینه اصلی برای تصدی این مسوولیت در استان مشخص شدند گرچه عبدالرضا چراغعلی مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری گلستان با حکم سیدمناف هاشمی استاندار گلستان چند وقتی است تا تعیین و معرفی معاون جدید سرپرستی این مسوولیت است.

پس از آنکه قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در سراسر کشور اجرا شد علی‌اصغر طهماسبی معاون وقت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان که مشمول این قانون قرار گرفت مجبور به ترک کرسی مسوولیتش شد.

طبق گزارش‌های موثق دریافتی سه گزینه اصلی برای تصدی پست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  گلستان، آقایان عبدالرضا چراغعلی، محمود قنبری و احسان مکتبی در نظر گرفته شد و رزومه آنها برای اقدامات بعدی دریافت شد، حالا باید منتظر ماند و دید کدامیک از این سه گزینه اعتماد دولت تدبیر و امید را کسب خواهند کرد.

برخی از سوابق گزینه‌های اصلی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در دولت تدبیر و امید به شرح ذیل است.

سوابق تحصیلی و اجرایی احسان مکتبی

دکترای علوم سیاسی گرایش اندیشه از دانشگاه آزاد تهران مرکز
مدیرکل سیاسی انتخابات استان گلستان

سوابق اداری و مدیریتی عبدالرضا چراغعلی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان گلستان 
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان 
 
*سوابق تحصیلی و اجرایی محمود قنبری

مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس
معاون سیاسی امنیتی استاندارری سمنان 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار