jalal11.jpg

همزیستی نیوز -  با اتمام مهلت زمانی سرپرستی شهرداری آق قلا در جلسه فوق العاده روز سه شنبه شورای اسلامی این شهر سرپرست جدید این شهرداری انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار همزیستی نیوز با توجه به مشخص نشدن وضعیت نامزد معرفی شده از سوی شورای اسلامی شهر آق قلا به عنوان شهردار این شهر و اتمام مهلت زمانی سرپرستی آن، عبدالجلال قره ای از سوی این شورا به عنوان سرپرست جدید شهرداری آق قلا معرفی شد.

 براساس این گزارش در جلسه فوق العاده روز سه شنبه شورای اسلامی شهر آق قلا عبدالجلال قره ئی با سه رای از پنج رای این شورا به عنوان  سرپرست شهرداری اق قلا انتخاب شد.

شایان ذکر است که طبق قانون سرپرست شهرداری آق قلا می تواند به مدت یک دوره سه ماهه فعالیت کند و شورا قانونا حق دارد سه ماه دیگر نیز این دوره را تمدید کند اما این شورا ترجیح داد به فعالیت سرپرست دوره اول شهرداری آق قلا خاتمه دهد و عبدالجلال قره ئی را جایگزین او نماید.

عبدالجلال قره ئی دانش آموخته رشته حقوق و از کارشناسان با سابقه شهرداری آق قلاست و درحال حاضر در شهرداری کردکوی مشغول بکار است.     

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار