b_300_300_16777215_00_images_973_az.kaz.jpg

همزیستی نیوز-  تیم ملی فوتبال ایران بعد از یک برد شیرین در مقابل مراکش، روز چهارشنبه در کازان به مصاف اسپانیا می رود. اگر بچه ها با روحیه و تجربه ای که در بازی اول به دست آوردند و شانس هم مثل بازی اول یار تیم کشورمان شود بعید نیست کازان، شهری که سردار آزمون بخاطر عضویت در تیم روبین کازان محبوبیت ویژه ای در این شهر دارد، برای اولین بار در تاریخ سکوی پرش ایران به دور بعدی بازی های جام جهانی 2018روسیه شود.   

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: به هیچ وجه در بازی با اسپانیا خودمان را از پیش بازنده نمی‌دانیم.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از تاس، سردار آزمون، مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران که در تیم روبین کازان بازی می‌کند در بازی برابر ‌اسپانیا باید در همین ورزشگاه به تقابل با تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ برود.  دیداری که برای سردار آزمون دیدار ویژه‌ای خواهد بود، چون او در تیم روبین کازان بازی می‌کند و سابقه گلزنی و درخشش در این ورزشگاه را دارد.

سردار آزمون درباره بازی با ‌اسپانیا، بیان‌ کرد: من مطمئن هستم که در کازان همه تماشاگران ما را تشویق خواهند کرد. ما برای اسپانیا احترام زیادی قائل هستیم، ولی به هیچ وجه خودمان را از پیش بازنده نمی‌دانیم، خیلی خوشحال هستم که در ورزشگاه روبین کازان قرار است با تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا بازی کنیم، امیدوارم با حمایت هواداران و انجام یک بازی خوب بتوانیم نتیجه‌ خوبی را به دست بیاوریم.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران باید در دومین بازی خود در جام جهانی روسیه چهارشنبه به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا برود. دیداری که اگر ملی‌پوشان حداقل یک امتیاز از آن بگیرند شانس بسیار خوبی برای صعود به دور بعد خواهند داشت.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار