b_300_300_16777215_00_images_9912_161479914550026000.jpg

حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با صدور احکامی از سوی رییس جمهوری اسلامی ایران و وزیر امور اقتصادی  و دارایی به عنوان مشاور رییس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و دبیر شورای عالی این مناطق منصوب شد.

به گزارش همزیستی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری حسن روحانی با قدردانی از زحمات بی شائبه دکتر مرتضی بانک مشاور پیشین رئیس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، حمید رضا مومنی را به مشاورت خود در امور این مناطق منصوب کرد

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ضمن پذیرش استعفای دکتر "مرتضی بانک"، آقای "حمید رضا مومنی" را به عنوان "مشاور رئیس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی" منصوب کرد.

رئیس جمهوری در پاسخ نامه درخواست دکتر بانک در خصوص "استعفا از سمت مشاور رئیس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی" نوشت: "با پذیرش پایان یافتن فعالیت شما به دلیل بازنشستگی و مجوز مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر ادامه کار تا یافتن فرد مناسب برای تصدی این مسوولیت، از زحمات بی شائبه جناب عالی در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی می کنم و برایتان آرزوی توفیق دارم."

دکتر روحانی همچنین در حکمی آقای حمید رضا مومنی را به عنوان "مشاور رئیس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی" منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای حمید رضا مومنی

نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان "مشاور رئیس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی" منصوب می شوید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند بزرگ مسالت می نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

براساس این گزارش وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز با صدور حکمی حمیدرضا مومنی را به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان با صدور حکمی مهندس حمیدرضا مومنی ازندریانی را به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور منصوب کرد.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)  در حکم انتصاب مهندس حمیدرضا مومنی ازندریانی آمده است:

نظر به تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده جنابعالی و در اجرای مفاد تبصره ماده (۲۳) قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به موجب این حکم به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می شوید.

با توجه به نقش کلیدی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در رشد و توسعه اقتصادی کشور، اجرای برنامه های دولت دوازدهم و تولید و اشتغال، امید است با اتکال به خداوند متعال و با همکاری مدیران مناطق آزاد و کارشناسان و صاحبنظران این حوزه در ایفای وظایف و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شورای یاد شده موفق و مؤید باشید. توفیق و سربلندی شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم .

گفتنی است حمیدرضا مؤمنی ازندریانی پیش از این مشاغل مختلف مدیریتی از جمله معاونت برنامه ریزی و اداری مالی استانداری خراسان، مشاورت استانداران همدان و خراسان رضوی، مدیر کلی امور اقتصادی استانداری های وزارت کشور، مدیر عاملی شرکت کویر تایر و ریاست هیات مدیره و مدیر عاملی سازمان منطقه آزاد قشم را عهده دار بوده است .

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار