b_300_300_16777215_00_images_9910_n.nq1.jpeg

همزیستی نیوز  - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز و نیایش در سه محور آثار هنری، ادبی و پژوهشی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم به نقل از اقتصاد و تجارت، علیرضا کمساری با بیان این مطلب اظهار کرد: این جشنواره فرهنگی و هنری با هدف اشاعه فرهنگ معنویات و اخلاقیات در جامعه و در راستای فرهنگ سازی سبک زندگی ایرانی - اسلامی در خانواده ها برگزار می شود.
وی ادامه داد: این رویداد فرهنگی و هنری با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و همراهی موسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه الزهرا قشم انجام خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود: محورهای هنری این جشنواره عبارتند از انیمیشن، فیلم کوتاه، ساخت کلیپ، عکس نوشته و استیکر با موضوع ثواب و عقاب نماز می باشد.
به گفته کمساری؛ داستان کوتاه و شعر، خاطره نویسی و دلنوشته های ادبی نیز محورهای ادبی این جشنواره فرهنگی و هنری را شامل می شود.
وی تصریح کرد: علاقه مندان همچنین می توانند آثار پژوهشی خود با موضوعات نماز و مدرسه، نماز و خانواده و نماز و سبک زندگی اسلامی را برای شرکت در این جشنواره ارسال نمایند.
کمساری در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند تا تاریخ 15 دی ماه آثار خود را برای دبیرخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم ارسال کنند.
براساس این گزارش، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09168567044 تماس حاصل فرمایند.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار